DAN NARCISA NA VIRU. Na terasi restorana »Kotarina« šesto uzastopno okupljanje građana otoka povodom promocije prevencije i ranog otkrivanja raka
GRAĐANI PRIKUPILI VIŠE OD 3,3 TISUĆE KUNA, DOK JE OPĆINA VIR DONIRALA 10 TISUĆA KUNA ONKOLOŠKOM ODJELU ZADARSKE OPĆE BOLNICE
Prekrasno subotnje prijepodne na Viru proteklo je u sunčanom vremenu, kolačima, kavi i druženju brojnih građana otoka na terasi restorana Kotarina povodom obilježavanja humanitarne manifestacije Dan narcisa. Ovo proljetno okupljanje Virana imalo je za cilj promovirati prevenciju i rano otkrivanje raka, a kao i svaki put dosad stanovnici otoka su novčanim donacijama dali svoj doprinos. Prikupljeno je više od tri tisuće kuna (3.397 kuna) donacija Virana, dok je Općina Vir donirala 10 tisuća kuna za nabavku aparata za zračenje onkoloških bolesnika i dodatnu opremu Onkološkog odjela Opće bolnice u Zadru te Udruzi Europa Donna Hrvatska i zadarskoj Ligi protiv raka. Tijekom dvosatne kampanje koja se ove godine provela pod nazivom Kap dobrote – ocean zdravlja, na terasi restorana Kotarina građanima je podijeljeno 300-tinjak narcisa kao simbola borbe protiv raka.
Dan narcisa provodi se širom Hrvatske kako bi se žene educiralo o važnosti redovitih kliničkih, ultrazvučnih i mamografskih pregleda s ciljem što ranijeg otkrivanja raka dojke. U proteklih šest godina uključujući današnju manifestaciju, na Viru je obilježavajući Svjetski dan borbe protiv raka dojke prikupljeno više od 26 tisuća kuna donacija građana uz 80 tisuća kuna koliko je donirala Općina Vir. Dan narcisa na Viru organiziran je šestu godinu uzastopno, a svojim donacijama pomogli su ga građani otoka, djelatnici Općine Vir, svih općinskih poduzeća i ustanova uz organizaciju destinacijske menadžment kompanije Vir turizam. U prigodnom programu sve je posjetitelje ove humanitarne akcije pjesmom i svirkom uveselio neumorni duo Aenona.
Virani su na Place2Go turističkom sajmu predstavili ponudu otoka Vira uz podršku prvog čovjeka hrvatskog turizma, ministra Garija Cappellija
NA ZAGREBAČKOM SAJMU VIRANE I VIRSKI ŠTAND OBIŠLI BROJNI ZAGREBAČKI PRIJATELJI I ZNANCI
Vir je sedma nacionalna turistička destinacija i šampion nekomercijalnog smještaja s više od 1,3 milijuna noćenja domaćih gostiju, a ta se činjenica sjajno uklopila u program i sadržaj zagrebačkog Place2Go turističkog sajma zaključenog u nedjelju. Puno zagrebačkih i hrvatskih posjetitelja sajma ne samo da znaju za Vir, već i najčešće posjeduju kuće za odmor na otoku. Još se ljepše u tu priču uključio i prvi čovjek hrvatskog turizma, ministar Gari Cappelli, koji je otvorio Place2Go i potom posjetio Virane na štandu u zagrebačkoj Areni.
- Ministar Cappelli nam je pružio podršku kao i u drugim prilikama na europskim sajmovima. Obišlo nas je također jako puno vikendaša iz zagrebačke regije. To je prije svega bio susret s prijateljima i znancima - kaže voditelj Turističke agencije Vir turizam Mate Čulina, koji je s agencijskim djelatnikom Srđanom Liverićem na sajmu predstavio i novu virsku turističku brošuru – Više od otoka. Na Place2Go sudjelovali su također zamjenik načelnika Općine Vir Antonio Vučetić i direktorica Vir turizma Kristina Perić, kako bi sadržaj brojnih radionica, panel rasprava i turističkih prezentacija usporedili ili integrirali u virsko turističko iskustvo. Posebno su zanimljive bile rasprave o tomu koliko i kako sport pomaže promociji destinacije, potom o mogućnostima zdravstvenog turizma, kao i tema baštine sjedinjene u ljepoti destinacije ili uloge influencera u promociji turističkog proizvoda.
- Sve naše manifestacije od Maškara na Viru do Virskog ljeta ili Adventa na Viru jedinstveni su turistički ili destinacijski proizvod prožet elementima sporta, kulture, tradicije, zabave, rekreacije i baštine. U tom širokom rasponu doživljaja destinacije puno je pozitivnih iskustava koja sa sobom nose svi naši gosti, posebno oni koji Vir posjećuju tijekom cijele godine - dodaje Liverić.
Zagrebački sajam posljednjeg je dana u nedjelju bio posvećen zemlji partneru, Sjevernoj Makedoniji, koja je ljubiteljima putovanja predstavila osunčane ulice i trgove urbanih sredina, skijališta i treking rute.