PALA DVA MILIJUNA NOĆENJA 20 DANA PRIJE NEGO LANI

PALA DVA MILIJUNA NOĆENJA 20 DANA PRIJE NEGO LANI

Dvadeset dana prije nego prošle godine na Viru je ostvareno dva milijuna noćenja, i to sasvim prigodno 29. kolovoza na Dan Općine Vir i blagdan Glavosjeka svetoga Ivana Krstitelja. Prema podacima iz eVisitora i virske Turističke zajednice, Vir je od 1. siječnja do 29. kolovoza zabilježio 2.015.441 turističkih noćenja s rastom od 13,5 posto (lani 1.775.393) te 127.871 dolazaka domaćih i stranih gostiju s rastom 28,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine (lani 99.863).

Najviše noćenja ostvarili su Hrvati (1.127.161) i 55,9 posto od svih noćenja na otoku, dok su strani turisti zabilježili 888.280 noćenja s 44,1 posto od ukupnih brojki. Najviše su imali Slovenci (214.428), potom Nijemci (177.515), Mađari (122.982), Česi (92.339) i Slovaci (83.206). U dolascima su prednjačili stranci s brojkom od 84.535 turističkih noćenja i 66,1 posto od svih dolazaka, a domaći su gosti imali 43.336 dolazaka, odnosno 33,9 posto. Kolonu dolazaka predvode Mađari (15.570), slijede Nijemci (14.609), Slovenci (14.593), Česi (10.099) i Slovaci (9.369), kao pet najvažnijih turističkih tržišta za Vir.
Sjajna sezona za otok Vir okrunjena je i rekordnim podacima kada je u pitanju usporedba s rekordnom 2019. godinom. Od početka godine do 29. kolovoza ostvarenost brojki noćenja iz rekordne 2019. iznosi vrhunskih 94,8 posto, što je najviše u Hrvatskoj, dok je ostvarenost turističkih dolazaka na također visokih 86,6 posto. U oba slučaja govorimo o najboljim statističkim podacima u Hrvatskoj i daleko boljim brojkama od nacionalnog prosjeka.

O turističkoj agenciji

safe stay

Turistička agencija Vir turizam

Jedan od ključnih segmenata poslovanja destinacijske kompanije Vir turizam njezina je Turistička agencija. Pokrenuta je radi komunikacije s virskim iznajmljivačima soba, kreveta, ležaja, apartmana, apartmanskih zgrada i vila te cjelokupne organizacije virske apartmanske ponude na temelju kvalitetnih programa i turističkih projekata. Uključeni u rad i promidžbene kampanje Turističke agencije i kompanije Vir turizam, svi virski iznajmljivači sudjeluju u stvaranju virskog turističkog proizvoda koji je, među ostalima, zahvaljujući djelovanju Turističke agencije znatno podignuo otočni turistički standard i promijenio imidž Vira kao turističke destinacije. Turistička agencija već je u prve dvije godine rada provela katalogizaciju i standardiziranje reguliranog privatnog smještaja te njegovu daljnju ponudu domaćim i inozemnim turoperatorima uz produžavanje turističke sezone na period predsezone i posezone.

Turistička agencija osigurala je također i bolji booking, i to u suradnji s Turističkom zajednicom Općine Vir, odnosno punom podrškom matične kompanije i Općine Vir koji stimuliraju kvalitetu, podizanje konkurentnosti, ulaganje u programe uređenja okućnica i fasada, apartmana, klimatizaciju, izgradnju bazena ili svega onoga što podiže kvalitetu smještaja i produžetak sezone. Pored toga Turistička agencija vodi poslove vezane uz organizaciju smještaja u rezidencijalnoj Villi lanterni, odnosno cjelokupnom komercijalnom aspektu rada prvog virskog luksuznog objekta s pet zvjezdica. Turistička agencija i Vir turizam bili su izdavači prvog virskog kataloga privatnog smještaja.

Najam ležaljki i suncobrana

01.06.-15.09.

2 ležaljke + suncobran  100,00 kn

 

DJI 0943


footer logo