Dvadeset dana prije nego prošle godine na Viru je ostvareno dva milijuna noćenja, i to sasvim prigodno 29. kolovoza na Dan Općine Vir i blagdan Glavosjeka svetoga Ivana Krstitelja. Prema podacima iz eVisitora i virske Turističke zajednice, Vir je od 1. siječnja do 29. kolovoza zabilježio 2.015.441 turističkih noćenja s rastom od 13,5 posto (lani 1.775.393) te 127.871 dolazaka domaćih i stranih gostiju s rastom 28,1 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine (lani 99.863).
Najviše noćenja ostvarili su Hrvati (1.127.161) i 55,9 posto od svih noćenja na otoku, dok su strani turisti zabilježili 888.280 noćenja s 44,1 posto od ukupnih brojki. Najviše su imali Slovenci (214.428), potom Nijemci (177.515), Mađari (122.982), Česi (92.339) i Slovaci (83.206). U dolascima su prednjačili stranci s brojkom od 84.535 turističkih noćenja i 66,1 posto od svih dolazaka, a domaći su gosti imali 43.336 dolazaka, odnosno 33,9 posto. Kolonu dolazaka predvode Mađari (15.570), slijede Nijemci (14.609), Slovenci (14.593), Česi (10.099) i Slovaci (9.369), kao pet najvažnijih turističkih tržišta za Vir.
Sjajna sezona za otok Vir okrunjena je i rekordnim podacima kada je u pitanju usporedba s rekordnom 2019. godinom. Od početka godine do 29. kolovoza ostvarenost brojki noćenja iz rekordne 2019. iznosi vrhunskih 94,8 posto, što je najviše u Hrvatskoj, dok je ostvarenost turističkih dolazaka na također visokih 86,6 posto. U oba slučaja govorimo o najboljim statističkim podacima u Hrvatskoj i daleko boljim brojkama od nacionalnog prosjeka.
Turistička agencija Vir turizam
Jedan od ključnih segmenata poslovanja destinacijske kompanije Vir turizam njezina je Turistička agencija. Pokrenuta je radi komunikacije s virskim iznajmljivačima soba, kreveta, ležaja, apartmana, apartmanskih zgrada i vila te cjelokupne organizacije virske apartmanske ponude na temelju kvalitetnih programa i turističkih projekata. Uključeni u rad i promidžbene kampanje Turističke agencije i kompanije Vir turizam, svi virski iznajmljivači sudjeluju u stvaranju virskog turističkog proizvoda koji je, među ostalima, zahvaljujući djelovanju Turističke agencije znatno podignuo otočni turistički standard i promijenio imidž Vira kao turističke destinacije. Turistička agencija već je u prve dvije godine rada provela katalogizaciju i standardiziranje reguliranog privatnog smještaja te njegovu daljnju ponudu domaćim i inozemnim turoperatorima uz produžavanje turističke sezone na period predsezone i posezone.
Turistička agencija osigurala je također i bolji booking, i to u suradnji s Turističkom zajednicom Općine Vir, odnosno punom podrškom matične kompanije i Općine Vir koji stimuliraju kvalitetu, podizanje konkurentnosti, ulaganje u programe uređenja okućnica i fasada, apartmana, klimatizaciju, izgradnju bazena ili svega onoga što podiže kvalitetu smještaja i produžetak sezone. Pored toga Turistička agencija vodi poslove vezane uz organizaciju smještaja u rezidencijalnoj Villi lanterni, odnosno cjelokupnom komercijalnom aspektu rada prvog virskog luksuznog objekta s pet zvjezdica. Turistička agencija i Vir turizam bili su izdavači prvog virskog kataloga privatnog smještaja.